Всички поръчки безплатна доставка до 3 дни

Доставка и начин на плащане

 

Доставка

Всички поръчки направени през нашия онлайн магазин са с безплатна доставка на територията на България, независимо от стойността на поръчката. Продуктите ни се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ.

Поръчки направени до 16ч. се обработват в рамките на същия ден, поръчки направени след 16ч. се обработват на следващия ден, след като наш служител се свърже с Вас.

Срок за доставка

-          всички поръчки се доставят в рамките на  3 /три/ работни дни от деня на обработване на поръчката.

-          поръчките направени в събота и неделя се обработват в понеделник.

-          поръчки направени през официални празнични дни или неработни дни се обработват в първия работен ден.

Вече  92% от поръчките се доставят в рамките  на 3 /три/ работни дни .

Възможно е забавяне в посочените срокове за доставка поради независещи от нас обстоятелства.

Търговецът не носи отговорност за забавяне в следните случаи, когато:

-          Потребителят е предоставил грешен/непълен телефонен номер или мейл.

-          Потребителят е предоставил неточен или несъществуващ адрес за доставка или офис на Еконт.

-          Възможно е забавяне по вина на куриера, извършващ доставката, поради технически причини, лоши метеорологични условия, форми на стачни действия и протести, неразвита или непригодна пътна инфраструктура, както и в други форсмажорни обстоятелства , независещи от търговеца.

-          Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Еконт за да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявения срок на доставка.

Плащане

-          наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставяне на пратката.

-          наложен платеж  - плащане чрез ПОС терминал на куриера при доставяне на пратката.

-          по банков път – превод на парични средства по сметка на търговеца (като поръчката ще бъде обработена след получаването на превода).

-          кредитна или дебитна карта Maestro, Visa, MasterCard (като поръчката ще бъде обработена след оторизация на плащането).

Преглед и тест

При всички доставки Потребителят има възможността да отвори, види и премери доставения артикул, преди да извърши плащането на куриера. В случай на констатирана нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, потребителят следва да уведоми наш сътрудник на телефон  0700 20 323088 587 88 82 или на info@punto.bg.

При приемане на пратката без забележки от страна на Потребителя се счита, че продукта отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.

Гореизложеното не лишава Потребителя от правата му по чл.112-115 ЗЗП.