Абонирайте се за PUNTO бюлетин и получавайте информация и специални отстъпки!

Количка
0 артикула

Категории

Откъде научихте за punto.bg

Доставка

Доставка и начин на плащане

 

ДОСТАВКА


Продуктите ни се доставят с куриерска фирма СПИДИ и ЕКОНТ.


* Цена на доставка:


Единна ставка от 4,90 лева за всички видове доставка: Доставка до адрес със Спиди, или Еконт; Доставка до офис на Спиди или Еконт.


* Време за доставка:


Всички поръчки се доставят до 3 работни дни на посочения от клиента адрес за доставка или до офис на Спиди или Еконт, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.

Поръчки направени до 16ч. се обработват в рамките на същия ден, поръчки направени след 16ч. се обработват на следващия ден, след като наш служител се свърже с Вас и поръчката бъде потвърдена от клиента.


СРОК НА ДОСТАВКА


-          всички поръчки се доставят в рамките на  3 /три/ работни дни от деня на обработване на поръчката.

-          поръчките направени в събота и неделя се обработват в понеделник.

-          поръчки направени през официални празнични дни или неработни дни се обработват в първия работен ден.

Вече над 90% от поръчките се доставят в рамките  на 3 /три/ работни дни .

Възможно е забавяне в посочените срокове за доставка поради независещи от нас обстоятелства.


Търговецът не носи отговорност за забавяне в следните случаи, когато:

-          Потребителят е предоставил грешен/непълен телефонен номер или мейл.

-          Потребителят е предоставил неточен или несъществуващ адрес за доставка или офис на Спиди или Еконт.

-          Възможно е забавяне по вина на куриера, извършващ доставката, поради технически причини, лоши метеорологични условия, форми на стачни действия и протести, неразвита или непригодна пътна инфраструктура, както и в други форсмажорни обстоятелства , независещи от търговеца.

-          Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Спиди, или Еконт за да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявения срок на доставка.


ПЛАЩАНЕ


-          наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставяне на пратката.

-          наложен платеж  - плащане чрез ПОС терминал на куриера при доставяне на пратката.

-          по банков път – превод на парични средства по сметка на търговеца (като поръчката ще бъде обработена след получаването на превода).

-          кредитна или дебитна карта Maestro, Visa, MasterCard (като поръчката ще бъде обработена след оторизация на плащането).


ПРЕГЛЕД И ТЕСТ


При всички доставки Потребителят има възможността да отвори, види и премери доставения артикул, преди да извърши плащането на куриера. В случай на констатирана нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, потребителят има право да не приеме продукта и следва да уведоми наш сътрудник на телефон  0700 20 323, 088 587 88 82 или на info@punto.bg.


При приемане на пратката без забележки от страна на Потребителя се счита, че продукта отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.


Гореизложеното не лишава Потребителя от правата му по ЗЗП.