Абонирайте се за PUNTO бюлетин и получавайте информация и специални отстъпки!

Количка
0 артикула
Точка на кипене_1
Категории

Търговска гаранция и предявяване на рекламации

На основание БДC-515:2019, гаранционният срок на обувните изделия е 30 дни.


Рекламации се приемат само на адрес: гр. София, Еконт офис Кръстова вада, бул. “Черни връх“ № 154, тел.: 070020323, GSM(+359)885 878 882 или гр. София, ул. Филип Кутев № 137.


Търговската гаранция е в сила 30 (тридесет) дни от датата на закупуване ( доставка ) на стоката и е валидна само на територията на Република България.

 

I. Търговска гаранция


Гаранцията покрива единствено производствени дефекти. За такива се считат:


• Сцепване на лицевия материал (саята) - не се покрива нараняване на кожата по повърхностния слой, следствие на механична повреда, неправилна експлоатация или резултат от регулярна употреба.

• Пречупване на ходилото

• Разцепване на ходилото

• Падане на форта

• Повредени ципове

• Счупване на кленката или металната пластина в камерната част на обувката.

При отстраним дефект обувните артикули се отремонтират в срок до 30 календарни дни.


Търговската гаранция не важи в следните случаи:


• При опит за умишлено увреждане на продукта.

• Повреди причинени от самия клиент – лошо съхранение или неправилна експлоатация на продукта.

• Изхабяване, закъсване, износване следствие от нормалната употреба на продукта.

• Механична повреда в следствие на неправилна употреба, несъобразена със сезона, предназначението на обувките и спецификата на материалите.

• Липса или неправилна поддръжка.

• Външни фактори - напр. деформации и разлепване при сушене на обувките до печки и радиатори и други източници на директна топлина.

• Механично пране (пералня) на обувките

• Промени в структурата или цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ.

• Обезцветяване или изпускане на боя от обувки с хастар, боядисан с естествени оцветители.

• Опит за поправка от страна на клиента.

• Търговската гаранция не покрива загубени или липсващи елементи, охлузвания и драскотини по тока, подметката и външната страна на обувките.

• Пропускането на вода не се счита за рекламация по смисъла на тази гаранция, с изключение на случаите, когато продукта е обозначен, като ВОДОУСТОЙЧИВ (GORE-TEX, WATERPROOF и др. водозащитни мембрани).


Указания за употреба на обувките:


Правилната употреба, грижа и поддръжка, ще удължи живота на обувките. Препоръчваме Ви да спазвате следните принципи за правилна употреба и поддръжка на Вашите обувки:

• Използвайте обувките според сезона и предназначението им (пример: обувки с подметка от гьон не бива да се носят в мокро и влажно време)

• Съхранявайте обувките при стайна температура на сухо и проветриво място.

• Периодично сменяйте или почиствайте стелките.

• Обувките трябва да се проветряват.

• Да се избягва употребата на обувки без чорапи.

• Обувки, върху които няма обозначение ВОДОУСТОЙЧИВИ (GORE-TEX, WATERPROOF и др.) може да пропускат вода. Препоръчваме Ви използването на импрегниращи препарати.

• Обувки с GORE-TEX или друг вид мембрана са предназначени само за употреба на открито. Поради спецификата на този вид мембрани, при употреба в закрити помещения е възможно образуването на влага (конденз) в обувката. За повече информация, моля, обърнете се към нашите продавач-консултанти на тел: 070020323 или на e-mail: info@punto.bg.

• Най-подходящо е влажните обувки да се сушат на стайна температура. Не сушете обувките принудително -  избягвайте сушенето на пряка слънчева светлина или в непосредствена близост до печка, радиатор и други източници на директна топлина, защото това може да причини напукване на кожата, разлепване, промяна на цвета и други деформации.

• Обувките не трябва да се съхраняват влажни.

• Да се избягва пряк контакт с морска вода и продължителен престой на слънце.

• Препоръчително е след употреба обувките да се оставят да „почиват” минимум 24 часа, за да се даде възможност на кожата да изсъхне от поетата от краката влага.

• При употреба се съобразявайте със спецификата на материалите, от които са изработени вашите обувки.


II. Инструкция за поддръжка на обувките:


• След всяко носене обувките трябва да се почистват с подходящи препарати, съобразно спецификата на материалите, от които са изработени.

• Не перете обувките си в пералня и не използвайте избелващи, абразивни и агресивни вещества.

• Отстранявайте с мека, влажна кърпа следите от сол и луга през зимата, непосредствено след употребата на обувките. По възможност използвайте специален препарат за целта, за да предотвратите просмукването на тези агресивни вещества в дълбочина, което ще доведе до разяждането на материалите, от които са изработени обувките и други деформации. Препоръчваме Ви преди употреба на обувките в зимни условия да използвате импрегниращ спрей, който ще защити Вашите обувки от вредното влияние на тези химикали и ще удължи животът им.

• Винаги използвайте специални препарати за поддръжка на Вашите обувки.

• За почистване на текстилни обувки преди всичко трябва се използва подходяща четка, след което използвайте мека кърпа или гъба напоена с вода и мек почистващ препарат.

• Обувките от естествена или изкуствена кожа трябва да се почистват с влажна кърпа и мек почистващ препарат. Ако са мокри изсушете на стайна температура, след което препоръчваме да ги третирате със специални препарати предназначени за този вид материал.

• За обувки от набук или велур се използва специална четка за почистване от праха  и мръсотията, в противен случай могат да се появят петна. След това се третират със специален крем, спрей или лосион за набук и велур.

• Обувки, които не са обозначени като „водоустойчиви“ (GORE-TEX, WATERPROOF и др. водозащитни мембрани) може да пропускат вода в мокро време. За да се намали възможността за пропускане на вода, е препоръчително редовното третиране с импрегниращ продукт.

За повече информация и въпроси относно използването и поддържането на закупените от вас обувки, моля не се колебайте да се обърнете към нашите продавач-консултанти, които с готовност ще ви дадат подробни инструкции и съвети на тел: 070020323 или на e-mail: info@punto.bg.


III. Формуляр за рекламация


Рекламациите се приемат само в писмен вид, въз основа на изчерпателно и коректно попълнен и подписан ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯпридружен с официален документ за покупка (касова бележка). Продуктът, предмет на рекламация, трябва да се представи във подходящ (почистен) вид и в оригинална опаковка.

Откъде научихте за punto.bg
НОВИНИ