Доставка и начин на плащане
Доставка
Продуктите ни се доставят с куриерска фирма СПИДИ и ЕКОНТ.
Цена на доставка?
Единна ставка от 4,90 лева за всички видове доставка: Доставка до адрес със Спиди, или Еконт; доставка до офис на Спиди или Еконт.
Време за доставка?
Всички поръчки се доставят до 3 работни дни на посочения от клиента адрес за доставка или до офис на Спиди или Еконт.
Поръчки направени до 16ч. се обработват в рамките на същия ден, поръчки направени след 16ч. се обработват на следващия ден, след като наш служител се свърже с Вас.
Срок за доставка
- всички поръчки се доставят в рамките на 3 /три/ работни дни от деня на обработване на поръчката.
- поръчките направени в събота и неделя се обработват в понеделник.
- поръчки направени през официални празнични дни или неработни дни се обработват в първия работен ден.
Вече 92% от поръчките се доставят в рамките на 3 /три/ работни дни .
Възможно е забавяне в посочените срокове за доставка поради независещи от нас обстоятелства.
Търговецът не носи отговорност за забавяне в следните случаи, когато:
- Потребителят е предоставил грешен/непълен телефонен номер или мейл.
- Потребителят е предоставил неточен или несъществуващ адрес за доставка или офис на Спиди или Еконт.
- Възможно е забавяне по вина на куриера, извършващ доставката, поради технически причини, лоши метеорологични условия, форми на стачни действия и протести, неразвита или непригодна пътна инфраструктура, както и в други форсмажорни обстоятелства , независещи от търговеца.
- Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Спиди, или Еконт за да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявения срок на доставка.
Плащане
- наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставяне на пратката.
- наложен платеж - плащане чрез ПОС терминал на куриера при доставяне на пратката.
- по банков път – превод на парични средства по сметка на търговеца (като поръчката ще бъде обработена след получаването на превода).
- кредитна или дебитна карта Maestro, Visa, MasterCard (като поръчката ще бъде обработена след оторизация на плащането).
Преглед и тест
При всички доставки Потребителят има възможността да отвори, види и премери доставения артикул, преди да извърши плащането на куриера. В случай на констатирана нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, потребителят следва да уведоми наш сътрудник на телефон 0700 20 323, 088 587 88 82 или на info@punto.bg.
При приемане на пратката без забележки от страна на Потребителя се счита, че продукта отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.
Гореизложеното не лишава Потребителя от правата му по чл.112-115 ЗЗП.