Абонирайте се за PUNTO бюлетин и получавайте информация и специални отстъпки!

Количка
0 артикула

Категории

Намери продукти по

МАРКА

ЦВЯТ ОСНОВЕН

  • БЕЖОВ
  • ЖЪЛТ
  • ОРАНЖЕВ
  • РОЗОВ
  • СИВ
  • СИН
  • ЧЕРЕН

МАТЕРИАЛ ОСНОВЕН

ЦЕНА

79лв. - 189лв.

Размер

Откъде научихте за punto.bg
Начало Марки

SKECHERS

Филтри
SKECHERS

SKECHERS

27

продукти

Продукти

Страница 1 от 1
«1»
SKECHERS

SKECHERS

SKECHERS – ЛЮБОВ ОТ ПЪРВО…ОБУВАНЕ

През 2014 г. списание Forbes определя SKECHERS за „най-популярния бранд обувки в Съединените щати“. Официално това е компания, която е пета в света по големина на пазарния дял в този сектор, където битката е ожесточена.

SKECHERS – да се върнем към 90-те години на миналия век

През 90-те години на миналия век SKECHERS представя първите си ботуши с масивна релефна подметка, а после – обувки за скейтъри. Компанията SKECHERS е основана през 1992 г. от Робърт Грийнбърг, създател през 1978 г на L.A. Gear. Всъщност Робърт Грийнбърг започва предприемаческата си кариера още през 60-те години на миналия век и постепенно трупа опит. Той работи в различни сектори на дребно: от продажба на перуки до салони за красота, от внос на дизайнерски дънки до създаване на магазин за ролкови кънки. И началото е положено с бранда L.A. Gear. Но новата си компания РобъртГрийнбърг насочва към пазара на ежедневни обувки. С годините тя се диверсифицира и предлага обувки и дрехи за мъже, жени и деца.

SKECHERS 1
SKECHERS - цена

 

Грийнбърг през годините се фокусира изцяло върху дизайна, разработката и маркетинга на собствения си уникален продукт SKECHERS. Първите боти на бранда са приети отлично от потребителите и са наречени Cascades boot. Те се продават и днес, тоест, остават си дългогодишен класически фаворит на бранда. Направени са от гладка промазана кожа, имат тройно подсилени шевове с контрастен цвят, както и мека подплата, а отвън, към петата, се вижда логото – S.

Меки, удобни и комфортни – просто SKECHERS.

SKECHERS прави първия си голям пробив на пазара 1993 година

1993 г. е знаменателна за бранда. Тогава компанията представя обувка с нов дизайн - Chrome Dome. Това е кръстоска между маратонки и боти. Тези различни обувки впечатляват всички с високата си релефна подметка. През март 1995 г.  започва и производството на ежедневни облекла за мъже. Същата година в Лос Анджелис е открит първият концептуален магазин SKECHERS. А после компанията добавя не само дамски обувки в своята гама: сандали и боти на висока платформа, но и дрехи. Тя също започва да предлага обувки и дрехи за деца. От 1999 г., когато вече е на борсата, оборотът й възлиза на 425 000 000 долара. Но това не е всичко -  той достигна 960 400 000 долара през 2001 г. а ръстът на акциите за 18-те месеца е цели 410%. Никой не може да догони SKECHERS, но това е плод на изключително много работа.

SKECHERS – инвазията продължава

Освен в САЩ SKECHERS започва да разширява продажбите на своите обувки и в други страни. Първите доставки са насочени към Европа, а после атакуват Австралия, Нова Зеландия и Сингапур. В Англия, Франция и Германия компанията има собствени представителства.
В бъдеще компанията планира да контролира продажбите на едро в Италия, Белгия, Австрия и Швейцария. Днес обувките SKECHERS са представени от дистрибутори в повече от 120 страни. Включително се продават и в България. Те са в различни категории, а  компанията актуализира моделите всяка година. В магазините могат да се намерят спортни, ежедневни, бизнес обувки за мъже и жени. А отделна категория са обувките за деца. Днес този бранд включва сладните линии обувки: PERFORMANCE DIVISION, BOBS, SKECHERS RELAXED FIT, SKSH +3, SKECHERS SPORT, KIDS, SKECHERS SPORT ACTIVE, SKECHERS MEMORY FOAM, всяка, от които се различава по предназначение, дизайн или уникална разработена технология в производството.  Компанията притежава и марки за дрехи и обувки в уличен стил като: Unltd. от MARC ECKO, ZOO YORK и MARK NASON.,

Концепцията определя успеха на SKECHERS 

SKECHERS 2
SKECHERS от PUNTO

От 1998 г. насам SKECHERS стартира нова категория обувки SKECHERS SPORT, която в момента е водеща на пазара. Всъщност тук успехът се дължи на концепцията: модерни обувки за млади хора улавяйки новите тенденции.

SKECHERS бързо успява да се наложи на пазара и става световен лидер както в дизайна, така и в маркетинга, производството и продажбите на обувки. Ако трябва да се обясни този феномен, то просто SKECHERS използва много добри технологии в производството на обувки, като акцентира на дизайна и цвета, съчетавайки две концепции - спорт и мода.

Ключът към успеха на SKECHERS също се обуславя от перфектната комбинация за скоростна реакция на нуждите на пазара и бързото разработване на нови модели и цветови решения. Брандът избира в същото време целенасочена и агресивна стратегия за популяризиране, която е изградена на мащабни рекламни и алтернативни промоционални канали, като Интернет, мърчандайзинг и промоции, които заедно позволяват зашеметяващо максимални резултати във финансов аспект.

Рекламна стратегия на SKECHERS – винаги на върха

Да живее рекламата. И рекламните лица на SKECHERS. Наистина рекламата им продава и то много добре. По пътя на развитието на бранда влизат на предна линия за популяризиране на продуктите артисти, спортисти, музиканти. Актрисата и водеща на риалити шоу програми Брук Бърк става един от първите модели през 90-те години на миналия век. През годините в рекламните кампании участват Бритни Спиърс, Кристина Агилера, Робърт Дауни-младши, Ким Кардашиян, Деми Ловато и други популярни лица от екрана.

Спортистите също успешно рекламират бранда SKECHERS. Такива са: бейзболистът Дейвид Ортис, футболистът Тони Ромо, професионалните голфъри: Мат Кучар, Брук Хендерсън и Уесли Браян. През 2014 г. компанията подписва рекламен договор с музиканта Ринго Стар. Как ви звучи?

Високо качество и разумни цени – това е SKECHERS

SKECHERS 3
SKECHERS - марки

Компанията продава своите брандирани стоки в над 120 страни. Акциите  й продължават да се търгуват на Нюйоркската фондова борса, а оборотът  й е вече е 1,5 милиарда долара.

Днес SKECHERS е много популярен бранд за обувки както в САЩ, така и у нас.

Обувките SKECHERS са търсени, заради широката си гама продукти: от офис обувки до професионални спортни обувки. Те са с разнообразен дизайн, високотехнологични иновации, отлично качество и разумни цени.

В магазин PUNTO се предлагат актуални модели на SKECHERS, а някои от тях са с перфектна цена, заради сезонни промоции.

SKECHERS могат да бъдат описани като модерни и висококачествени обувки, които не са прекалено скъпи. SKECHERS  задоволява широк кръг купувачи, защото всеки намира точно това, от което се нуждае. Време е да посетите  магазин PUNTO и да разгледате  удобните и висококачествени обувки SKECHERS.

  • Хората, които предпочитат активния начин на живот и спорта, трябва да обърнат внимание на линията за обувки SKECHERS Performance, която включва обувки SKECHERS GORUN, SKECHERS GOWALK и SKECHERS GOBIONIC. Този модел високотехнологична обувка включва всички най-нови разработки на специалистите на компанията в областта на спортните обувки. Те печелят почитатели заради своята лекота, използваните материали с високо качество, иновативен дизайн и комфорт за краката при натоварвания. Тази линия е тествана от професионални спортисти.
  • Потребители, които ценят комфорта, чистите линии и дизайна, трябва да обърнат внимание на невероятната линия обувки Bobs и SKSH + 3. Те са в състояние напълно да задоволят вкусовете на съвременните млади хора..
  • Дизайнерската линия SKECHERS при мъжките обувки MARK NASON by SKECHERS ще се хареса на тези, които са фенове на небрежния бизнес стил, предоставяйки най-висока степан на комфорт. Моделите от тази линия могат да се носят с бизнес костюм или просто с дънки, тениска и сако.

При производството на обувките се използва както естествена кожа, така и хипоалергенни синтетични материали.

Според многобройни отзиви на клиенти и нашия собствен опит може да се обобщи, че обувките SKECHERS съответстват на размерите, посочени на етикетите. Което дава възможност без проблем да се закупят и онлайн.

 

SKECHERS – да се върнем към 90-те години на миналия век
SKECHERS прави първия си голям пробив на пазара 1993 година
SKECHERS – инвазията продължава
Концепцията определя успеха на SKECHERS
Рекламна стратегия на SKECHERS – винаги на върха
Високо качество и разумни цени – това е SKECHERS

Виж още Скрий

27

продукти