Количка

0 артикула

Категории

Намери продукти по

ЦВЯТ ОСНОВЕН

  • БЕЖОВ
  • БОРДО
  • БЯЛ
  • ЖЪЛТ
  • ЗЕЛЕН
  • КАФЯВ
  • ЛИЛАВ
  • МНОГОЦВЕТЕН
  • ОРАНЖЕВ
  • РОЗОВ
  • СИВ
  • СИН
  • СРЕБРИСТ
  • ЧЕРВЕН
  • ЧЕРЕН

МАТЕРИАЛ ОСНОВЕН

МАРКА

РАЗМЕР

Начало Марки

SKECHERS

Филтри

SKECHERS

103

продукти

Продукти

Страница 1 от 4
«1 2 3 4»

SKECHERS

Skechers – любов от първо…обуване

През 2014 г. списание Forbes определя Skechers за „най-популярния бранд обувки в Съединените щати“. Официално това е компания, която е пета в света по големина на пазарния дял в този сектор, където битката е ожесточена.

Skechers – да се върнем към 90-те години на миналия век

През 90-те години на миналия век Skechers представя първите си ботуши с масивна релефна подметка, а после – обувки за скейтъри. Компанията Skechers е основана през 1992 г. от Робърт Грийнбърг, създател през 1978 г на L.A. Gear. Всъщност Робърт Грийнбърг започва предприемаческата си кариера още през 60-те години на миналия век и постепенно трупа опит. Той работи в различни сектори на дребно: от продажба на перуки до салони за красота, от внос на дизайнерски дънки до създаване на магазин за ролкови кънки. И началото е положено с бранда L.A. Gear. Но новата си компания РобъртГрийнбърг насочва към пазара на ежедневни обувки. С годините тя се диверсифицира и предлага обувки и дрехи за мъже, жени и деца.

Грийнбърг през годините се фокусира изцяло върху дизайна, разработката и маркетинга на собствения си уникален продукт Skechers. Първите боти на бранда са приети отлично от потребителите и са наречени Cascades boot. Те се продават и днес, тоест, остават си дългогодишен класически фаворит на бранда. Направени са от гладка промазана кожа, имат тройно подсилени шевове с контрастен цвят, както и мека подплата, а отвън, към петата, се вижда логото – S.

Меки, удобни и комфортни – просто Skechers.

Skechers прави първия си голям пробив на пазара 1993 година

1993 г. е знаменателна за бранда. Тогава компанията представя обувка с нов дизайн - Chrome Dome. Това е кръстоска между маратонки и боти. Тези различни обувки впечатляват всички с високата си релефна подметка. През март 1995 г.  започва и производството на ежедневни облекла за мъже. Същата година в Лос Анджелис е открит първият концептуален магазин Skechers. А после компанията добавя не само дамски обувки в своята гама: сандали и боти на висока платформа, но и дрехи. Тя също започва да предлага обувки и дрехи за деца. От 1999 г., когато вече е на борсата, оборотът й възлиза на 425 000 000 долара. Но това не е всичко -  той достигна 960 400 000 долара през 2001 г. а ръстът на акциите за 18-те месеца е цели 410%. Никой не може да догони Skechers, но това е плод на изключително много работа.

Skechers – инвазията продължава

Освен в САЩ Skechers започва да разширява продажбите на своите обувки и в други страни. Първите доставки са насочени към Европа, а после атакуват Австралия, Нова Зеландия и Сингапур. В Англия, Франция и Германия компанията има собствени представителства.
В бъдеще компанията планира да контролира продажбите на едро в Италия, Белгия, Австрия и Швейцария. Днес обувките Skechers са представени от дистрибутори в повече от 120 страни. Включително се продават и в България. Те са в различни категории, а  компанията актуализира моделите всяка година. В магазините могат да се намерят спортни, ежедневни, бизнес обувки за мъже и жени. А отделна категория са обувките за деца. Днес този бранд включва сладните линии обувки: Performance Division, Bobs, Skechers Relaxed Fit, SKSH +3, Skechers Sport, Kids, Skechers Sport Active, Skechers Memory Foam, всяка, от които се различава по предназначение, дизайн или уникална разработена технология в производството.  Компанията притежава и марки за дрехи и обувки в уличен стил като: Unltd. от Marc Ecko, Zoo York и Mark Nason.,

Концепцията определя успеха на Skechers 

От 1998 г. насам Skechers стартира нова категория обувки Skechers Sport, която в момента е водеща на пазара. Всъщност тук успехът се дължи на концепцията: модерни обувки за млади хора улавяйки новите тенденции.

Skechers бързо успява да се наложи на пазара и става световен лидер както в дизайна, така и в маркетинга, производството и продажбите на обувки. Ако трябва да се обясни този феномен, то просто Skechers използва много добри технологии в производството на обувки, като акцентира на дизайна и цвета, съчетавайки две концепции - спорт и мода.

Ключът към успеха на Skechers също се обуславя от перфектната комбинация за скоростна реакция на нуждите на пазара и бързото разработване на нови модели и цветови решения. Брандът избира в същото време целенасочена и агресивна стратегия за популяризиране, която е изградена на мащабни рекламни и алтернативни промоционални канали, като Интернет, мърчандайзинг и промоции, които заедно позволяват зашеметяващо максимални резултати във финансов аспект.

Рекламна стратегия на Skechers – винаги на върха

Да живее рекламата. И рекламните лица на Skechers. Наистина рекламата им продава и то много добре. По пътя на развитието на бранда влизат на предна линия за популяризиране на продуктите артисти, спортисти, музиканти. Актрисата и водеща на риалити шоу програми Брук Бърк става един от първите модели през 90-те години на миналия век. През годините в рекламните кампании участват Бритни Спиърс, Кристина Агилера, Робърт Дауни-младши, Ким Кардашиян, Деми Ловато и други популярни лица от екрана.

Спортистите също успешно рекламират бранда Skechers. Такива са: бейзболистът Дейвид Ортис, футболистът Тони Ромо, професионалните голфъри: Мат Кучар, Брук Хендерсън и Уесли Браян. През 2014 г. компанията подписва рекламен договор с музиканта Ринго Стар. Как ви звучи?

Високо качество и разумни цени – това е Skechers

Компанията продава своите брандирани стоки в над 120 страни. Акциите  й продължават да се търгуват на Нюйоркската фондова борса, а оборотът  й е вече е 1,5 милиарда долара.

Днес Skechers е много популярен бранд за обувки както в САЩ, така и у нас.

Обувките Skechers са търсени, заради широката си гама продукти: от офис обувки до професионални спортни обувки. Те са с разнообразен дизайн, високотехнологични иновации, отлично качество и разумни цени.

В магазин PUNTO се предлагат актуални модели на Skechers, а някои от тях са с перфектна цена, заради сезонни промоции.

Skechers могат да бъдат описани като модерни и висококачествени обувки, които не са прекалено скъпи. Skechers  задоволява широк кръг купувачи, защото всеки намира точно това, от което се нуждае. Време е да посетите  магазин PUNTO и да разгледате  удобните и висококачествени обувки Skechers.

  • Хората, които предпочитат активния начин на живот и спорта, трябва да обърнат внимание на линията за обувки Skechers Performance, която включва обувки Skechers GOrun, Skechers GOwalk и Skechers Gobionic. Този модел високотехнологична обувка включва всички най-нови разработки на специалистите на компанията в областта на спортните обувки. Те печелят почитатели заради своята лекота, използваните материали с високо качество, иновативен дизайн и комфорт за краката при натоварвания. Тази линия е тествана от професионални спортисти.
  • Потребители, които ценят комфорта, чистите линии и дизайна, трябва да обърнат внимание на невероятната линия обувки Bobs и SKSH + 3. Те са в състояние напълно да задоволят вкусовете на съвременните млади хора..
  • Дизайнерската линия Skechers при мъжките обувки Mark Nason by Skechers ще се хареса на тези, които са фенове на небрежния бизнес стил, предоставяйки най-висока степан на комфорт. Моделите от тази линия могат да се носят с бизнес костюм или просто с дънки, тениска и сако.

При производството на обувките се използва както естествена кожа, така и хипоалергенни синтетични материали.

Според многобройни отзиви на клиенти и нашия собствен опит може да се обобщи, че обувките Skechers съответстват на размерите, посочени на етикетите. Което дава възможност без проблем да се закупят и онлайн.

 

Виж още Скрий

103

продукти

Откъде научихте за punto.bg